VARIKKO:
- VARIKKOPAIKKA MERKITTÄVÄ NÄKYVÄSTI TEAMIN NUMEROLLA , ESIM. HUOLTOAUTOON.
- HUOLTOMATTO PAKOLLINEN.
- TEAMEILLA OLTAVA VARIKKOALUEELLA VÄHINTÄÄN 1KPL 6 KG SAMMUTIN.
- VARIKKOALUEELLA MOPOA EI SAA AJAA.
- RADALTA TULTAESSA MOPO PYSÄYTETÄÄN VARIKON PORTILLE JA TYÖNNETÄÄN OMALLE VARIKKO/HUOLTO PAIKALLE.
- MOPO SAA TYÖNTÄMISEN AIKANA OLLA KÄYNNISSÄ, MUTTA EI EDETÄ MOOTTORIVOIMAA APUNA KÄYTTÄEN.
- MOPOA SAA HUOLTAA KILPAILUN AIKANA VAIN JOUKKUEESEEN NIMETYT HENKILÖT.
- TANKKAUKSEN AIKANA MOPO EHDOTTOMASTI OLTAVA SAMMUTETTUNA, JA HUOLTOMATON PÄÄLLÄ. YHDEN JOUKKUEEN JÄSENISTÄ TULEE OLLA VALMIINA VAAHTOSAMMUTIN KÄSISSÄ KOKO TANKAUKSEN AJAN.
- RADALLE LÄHDETTÄESSÄ MOPO TYÖNNETÄÄN EM OHJEITA NOUDATTAEN VARIKON PORTILLE, JOSTA SAA LÄHTEÄ AJAMAAN.
- VARIKON PORTILLA TAI SEN VÄLITTÖMÄSSÄ LÄHEISYYDESSÄ TOIMITSIJA TARKASTAA AJOVARUS-TUKSEN ENNEN VARSINAISELLE KILPARADALLE MENOA.TOIMITSIJALLE TULEE MYÖS NÄYTTÄÄ VASEMMASSA RANTEESSA OLEVA VÄRILLINEN RANNEKE, TÄMÄN TULEE OLLA SAMAN VÄRINEN KUIN OIKEAAN KÄSIVARTEEN HIHAN PÄÄLLE TULEVA NAUHA.TÄMÄN JÄLKEEN KILPAILIJA ON OIKEUTETTU RADALLE MENOON, TOIMITSIJALTA LUVAN SAATUAAN.
- KILPAILUALUEELLA MAHDOLLISESTI OLEVAA TESTIRATAA/ALUETTA SAA KÄYTTÄÄ RATAAN TUTUSTUMISEN JA KILPAILUN AIKANA , KUITENKIN AINA ERILLISTEN OHJEIDEN MUKAAN.
- EPÄKUNTOISEN MOPON SAA RADALTA TYÖNTÄÄ VARIKOLLE VAIN AJOVUOROSSA OLLUT KULJETTAJA. POIKKEUKSENA LOUKKAANTUMINEN, JOLLOIN TEAMIKAVERI VOI SUORITTAA MOPON TYÖNTÄMISEN. REITTI VALITAAN TILANTEEN MUKAAN, OMA JA MUIDEN TURVALLISUUS HUOMIOON OTTAEN. MOPON TYÖNTÄMINEN VASTEN YLEISTÄ AJOSUUNTAA RADALLA,TAI RADAN VÄLITTÖMÄSSÄ LÄHEISYYDESSÄ ON KIELLETTY.
- VARIKKO ALUEELLA TUPAKOINTI KIELLETTY !
- VARIKKOKÄYTTÄYTYMISEN TULEE OLLA ASIALLISTA JA MUISTETAAN PITÄÄ MYÖS YMPÄRISTÖ SIISTINÄ
- EPÄSELVISSÄ TAPAUKSISSA KYSY ASIASTA OHJAAJAKOKOUKSESSA.
- ONGELMATILANTEISSA OTA YHTEYS TOIMITSIJOIHIN.